Пробудження природи
Тема тижня: «Пробудження природи»
Протягом тижня у старшій групі дистанційного навчання діти активно пізнавали навколишній світ, розвивали творчі здібності та закріплювали знання з різних освітніх напрямків. Під час заняття з ліплення вони створювали весняні тюльпани з пластиліну, а також знайомилися з природними змінами навесні через тему «Весняне пробудження природи», ліпили котиків, що допомогло розвинути дрібну моторику. На музичному занятті вивчали весняну гаївку «Подоляночка».
У межах занять з ОБЖД діти опрацьовували правила пожежної безпеки, що сприяло формуванню навичок обережної поведінки. На занятті з логіко-математичного розвитку вивчали поняття «Точка. Пряма, крива, ламана лінія», виконували інтерактивні математичні завдання на платформі Learning.ua. Розвитку навичок письма сприяли пальчикова гра «Горобчик», штрихування фігур і ліній, виконання лабіринтів.
За програмою «Афлатот» діти знайомилися з історією «Пташка Сінта», розвиваючи фінансову грамотність та соціальні навички. На занятті з малювання застосовували нетрадиційні техніки: створювали кульбаби, використовуючи фарбу та рис. Розвитку мовлення сприяло складання розповіді за картинками на тему «Весна» та дидактична гра «Відгадай звуки весни». Також під час ранкової бесіди діти обговорювали важливість збереження перших весняних квітів.
Березень в різновіковій групі пройшов активно та продуктивно. Діти з цікавістю брали участь у заняттях і заходах, проявляли ініціативу та творчі здібності. З неабияким інтересом діти виконували завдання з художньо-предметної діяльності: "Лелека", "Комахи". Не менш цікавими виявилися заняття з сенсорного розвитку "Впіймай рибку", де діти вчилися групувати предмети за розміром, кольором, розв. дихання; з логіко-математичного розвитку "Орієнтування в просторі". Вихованці отримали масу позитивних емоцій та гарні результати.
Протягом тижня з 24 по 28 березня вихованці ЗДО на заняттях гуртка вивчали тему "Дні тижня". Діти виконували активності "Знайди день тижня", What has changed?", Yes - no", "Бінокль" тощо .
Вихованці грали в ігри на розвиток уваги та пам'яті з відповідною тематикою: "What day is missing?", "I spy with my little eye", "Copy the emotion", виконували руханку "Days of the week", малювали свої емоції у певний день тижня.
На заняттях гуртка діти називали дні, співали пісню, відповідали на запитання "What's your favourite day?", відгадували дні тижня за першою літерою.
Діти переглядали навчальні відео та повторювали скоромовки за темою.
Тиждень практичного психолога був насичений різноманітними активностями, спрямованими на розвиток та підтримку емоційного благополуччя дітей.
24.03 - проведено заняття з використанням розмальовок із змістом. Ця діяльність сприяла розвитку мислення, уваги, збагаченню словникового запасу, формуванню моральних якостей, розвитку творчості, поліпшенню моторики рук, закріпленню знань про навколишній світ та емоційному розвитку.
26.03 - організовано профілактичну роботу "Антистрес для дітей", під час якої діти ознайомилися з антистресовими вправами та прийомами, що допомагають стабілізувати емоційний стан та зняти тривогу.
27.03 - онлайн-заняття в Zoom "Чарівні долоньки", спрямоване на розвиток здатності дітей помічати свої емоції та керувати ними.
28.03 - дидактична гра "Чим схожі". Вихованці порівнювали предмети за трьома показниками колір, смак, форма. Ця гра сприяла розвитку логічного мислення, уваги та мовлення, а також вчила дітей знаходити спільні ознаки між різними предметами.