Новомиколаївська сільська військова адміністрація
Скадовського району Херсонської області

Комунікаційна кампанія «Євроінтеграція під час війни»

Дата: 08.01.2024 15:50
Кількість переглядів: 88

Фото без опису

Метою комунікаційної кампанії було розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.

«Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», — відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.

У межах кампанії створено 7 документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії: 

  1. Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС 
  2. Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС
  3. Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни
  4. Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір
  5. Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС 
  6. Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни
  7. Як Україна приєдналася до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни

Кампанія була реалізована за ініціативи Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U. Управління кампанією і підтримку у сфері цифровізації здійснювала агенція Friends of Brands, відеопродакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.

Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора