Стартувала комунікаційна кампанія «Зроблено в Україні»
Стартувала комунікаційна кампанія на підтримку Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні», створеної за ініціативи Президента України та за участю Міністерства економіки України.
Цілі комунікаційної кампанії – підтримка української економіки та безпосередньо українських виробників та заохочення населення України до придбання української продукції.
Відео 👉 Усі в плюсі, коли зроблено в Україні
-
40% придбаного товару українського виробництва повертається у бюджет.
-
Купуючи українське, ти платиш заробітну плату всім, хто створював цей продукт. З податків на заробітну плату йдуть відрахування на пенсію.
-
Ти допомагаєш створювати нові робочі місця
-
Заміщення імпортних товарів потенційно збільшить фонд заробітної плати на 40 млрд. грн на рік.
-
25% від вартості українських товарів йдуть на податки і платежі до Пенсійного Фонду, а отже більше грошей матимемо на утримання армії, пенсії, дороги тощо.
-
Підтримка під час закупівель матеріалів. Чим більше українських складових використовують підприємства, тим більше коштів залишається в Україні.
Наприклад, це 85% від вартості продуктів харчування та будматеріалів.