Стежинами казок
В період з 15 квітня по 19 квітня 2024 року вихованці різновікової групи кожного дня слухали українські народні аудіо казки.
15.04 було проведене ZOOM заняття з розвитку мовлення на тему: «Переказ казки за допомогою мнемотаблиці «Курочка Ряба», діти швидко запам’ятовують послідовність подій, коли бачать мнемотаблицю та з легкістю переказали казку. За мотивами казки «Курочка Ряба» дошкільники виконали аплікацію «Курча у яйці».
17 квітня на занятті з конструювання діти переглядали казку «Троє поросят» за допомогою шишок та пластиліну майстрували поросяток. Під час ZOOM заняття з математики діти познайомились з обʼємними фігурами: кулею, кубом та закріпили навички порядкової та кількісної лічби. На занятті з малювання була запропонована нетрадиційна техніка - тичкування, яка сприяла розвитку дрібної моторики, зорової уваги, спостережливості.
Діти молодшої групи 19.04 на занятті з сенсорного розвитку виготовили їжачка з картоплі та тоненьких паличок, та для закріплення знань переглянули казку «Заєць та їжак».
Під час дистанційного навчання з 15.04 по 19.04 Гречаною Н.В. була опрацьована методична література і підібрано інтернет-ресурси для організації дистанційного навчання для дітей старшої групи.
Розробила і провела такі онлайн заняття:
- Аплікація "Космічна ракета"
-Народознавство " Історія та звичаї українського козацтва"
- Нетрадиційна техніка малювання "Ниточка-художниця"
Діти прийняли участь у всеукраїнському конкурсі дитячих малюнків Noosphere Space Art Challenge!
У період з 15.04.-19.04.2024 року продовжено роботу по вивченню відносин у сім’ї, формуваню щирих і доброзичливих відносин між батьками та дітьми за допомогою вправи «Малюнок сім’ї». Дізнавшись, яким дитина бачить навколишній світ, сім’ю, батьків, себе можна зрозуміти причини виникнення багатьох проблем і ефективно допомогти їй при їх вирішенні.
Відео
Петровська О.М. розвивала та підвищувала стійкість уваги дитини завдяки використанню ігор: «Уважне прибирання", "Гудзички", " Повторюванка".
Онлайн – заняття "ТВОРИ ДОБРО" сприяло розвитку співчуття та співпереживання у дітей, сформувало почуття відповідальності за власні дії.
Проводилась відповідна робота з батьками та вихователями .
Консультації для батьків: «Вікові кризи в житті дитини: як розпізнати та чим зарадити?», «Як підтримати свою дитину вдома?».
Консультація з вихователями закладу дошкільної освіти на тему: "Адаптація дитини до садочка в умовах дистанційної освіти". Дане консультування спрямоване на покращення процесу адаптації дітей, формування поваги один до одного та навичок командної взаємодії.