Кольорове літо
Другий тиждень літа в різновіковій групі пройшов насичено та корисно. В понеділок на Zoom занятті з розвитку мовлення поговорили про літо, його ознаки, пограли в мовленнєві ігри. З дітками відвідали віртуальний зоопарк та познайомились з новими тваринами, а потім зробили аплікацію «Тварини зоопарку». Діти під час літнього періоду кожного дня займаються фізичною активністю, танцюють, повторюють руханки. В четвер було проведено Zoom заняття, на якому вони працювали та рахували разом з веселими комашками.
Підводячи підсумки роботи з дітьми старшої групи в період з 10.06 по 14.06 можна сказати, що результати дитячих робіт продовжують нас радувати. Діти вправно виконують поставлені перед ними завдання з художньо-предметної діяльності проявляючи свою фантазію, уяву, старанність. З неабиякою цікавістю проходять заняття з математичного, мовленнєвого розвитку, де діти демонструють свої знання та вміння.
Згідно плану роботи на літній період практичним психологом Петровською О.М. проведено наступну діяльнісь.
Понеділок 10.06
Пальчикова гімнастика. Під час виконання вправ у дітей розвивається мимовільна увага, пам'ять, а також відчуття темпу та ритму мовлення ,формуються навички самоконтролю.
Вівторок 11.06
Профілактична робота
35 літніх ідей завдяки яким діти запам'ятають літо .
Яким би не було цьогорічне літо — наші діти зростають саме зараз. А для того, щоб впоратись зі стресом і відчувати дитинство, їм потрібна радість. І саме ми можемо створити для них простір для радості та безтурботності.
Середа 12.06
Виконання нейровправи з артикуляцією, це прості та приємні рухи для забезпечення цілісної роботи мозку. Така вправа покращує розумову діяльність, розвиває мовленнєві функції, засвоєння різноманітних навичок, підвищує розумову працездатність та стійкість уваги.
Четвер 13.06
Консультація для батьків «Корекції дитячих страхів»
Пʼятниця 14.06
Рухлива гра
Мета:вчити дітей виконувати заздалегідь обумовлені завдання, виховувати уважність, спритність, сміливість.