Щедра осінь
Тема тижня «Щедра осінь»
Перший тиждень жовтня 30.09 - 4.10 для дітей старшої групи минув цікаво та насичено. Вихованці з захопленням виконували завдання. Навчилися порівнювати, використовувати знак більше, менше, дорівнює, опанували орієнтування у часі, частинах доби на заняттях з логіко-математичного розвитку. На занятті з грамоти діти ознайомились із поняттям «звуковий аналіз», вивчили умовні позначки, які використовують у звуковому аналізі слів. Малювали «Гарбуз-карапуз» за допомогою піни для гоління. Про характерні ознаки осені вихованці дізналися на занятті з ознайомлення з природним довкіллям.
Відео https://youtu.be/R3v0g2gvCAw?si=TbvavmRS5H0nKmEy
Протягом тижня з 30.09-4.10 в різновіковій групі з дітьми систематично проводилась організована освітня діяльність: індивідуальні і колективні форми роботи, поставлені цілі досягнуті в процесі здійснення різноманітних видів діяльності: ігрової, комунікативної, пізнавально-дослідницької. З метою визначення ступеня освоєння дітьми освітньої програми, проводився моніторинг досягнення дітьми освоєння освітньої програми.
Протягом навчального тижня на заняттях гуртка англійської мови вихованці вивчали тему "Свійські і дикі тварини". Діти вчилися називати тварин, вправлялися у вмінні відгадувати, хто саме зображений на елементах пазлів, вдосконалювали навички запитувати: "What is it?" та відповідати на ці запитання. Під час занять у Zoom діти переглядали тематичні відео, виконували руханку " Ходімо до зоопарку", вчили дві римівки і пісеньку про тваринок, грали в дидактичні ігри.
Закріпити вивчений матеріал допомагали навчальні відео.
Практичним психологом ЗДО Петровською О.М. у період з 30.09. по 04.10.2024 року проведена наступна робота:
Понеділок (30.09)
Психологічні рекомендації: "Як зберегти психологічну стійкість дитини під час воєнного стану "
Середа (02.10)
Ігри з сипучими матеріалами.
Мета: розвивають сенсорне сприйняття світу, дрібну моторику дитячих ручок, що стимулює удосконалення таких систем організму, як зорової, нервової, м'язової і кісткової. Це стає можливим завдяки складним взаємодіям всіх цих систем при виконанні дрібних і точних рухів. Крім цього дрібна моторика істотно впливає на мовленнєвий розвиток.
Четвер (03.10)
Онлайн- заняття "Образа".
Мета: знайомство з емоцією образи, з її піктограмою. Розвиток навичок м’язового розслаблення.
Пʼятниця (04.10)
Консультаційна робота "Як підтримати дитину" .
відео https://youtube.com/shorts/iZPI8HWyctM?si=RIBL1LUGtJDw97pf