Як знятися з реєстрації місця проживання у ЦНАП
У ЦНАПах України надають понад 450 послуг, що спрощує взаємодію людей із різними державними установами. Так можна знятися із реєстрації місця проживання, що стало актуальним під час війни.
Як знятися з реєстрації місця проживання у ЦНАП
Знятися з реєстрації місця проживання можна кількома способами
- особисто;
- за допомогою уповноваженої особи;
- через законного представника;
- або онлайн.
При особистому зверненні до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) треба взяти із собою необхідні документи:
- паспорт;
- свідоцтво про народження (для дитини до 14 років);
- податковий номер;
- якщо дієте через уповноважену особу, вона повинна мати документ, що підтверджує її повноваження;
- військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
- документ про сплату адміністративного збору (45,42 грн).
Діти до 14 років знімаються з реєстрації місця проживання виключно за заявою одного з батьків або законного представника.
Послуга надається в день отримання документів від ЦНАП.
Після цього ваші дані про зняття з реєстрації будуть внесені до реєстру громади та передані до відповідних державних органів. Ви будете зняті з реєстрації місця проживання, а за потреби можете замовити витяг про реєстрацію місця проживання.