Подорож у космос
Тема тижня: «Подорож у космос»
Протягом тижня діти старшої групи ознайомилися з космічним простором, дізналися про планети, зірки, Сонце, а також вивчили весняні місяці. У рамках художньо-продуктивної діяльності створили аплікацію «Ракета» з кольорового паперу, а на занятті з малювання малювали ракету долоньками.
Під час музичного заняття вирушили у захопливу «Космічну подорож», де знайомилися з ритмом та музичними образами. На занятті з розвитку мовлення розповідали про уявну мандрівку в космос, розвиваючи зв’язне мовлення. У грі-конструюванні з LEGO-конструктора будували власні ракети.
Під час заняття з валеології дізналися про важливість миття рук, грали у дидактичну гру «Миємо руки», розрізняли мікроби.
На Zoom-заняттях з математики вивчали поняття календаря та часового простору, а на занятті з грамоти знайомилися з літерою Р: вчилися її писати, шукали серед інших літер, працювали в зошитах. Під час заняття за програмою Афлатот діти дізналися про значення електрики в повсякденному житті людини. У межах фізичного розвитку виконували руханку «Я — ракета». Також для батьків було проведено консультацію на тему «Права та обов’язки дитини».
Протягом тижня з 7.04-11.04 з дітьми різновікової групи були проведені заняття відповідно до навчального плану:
Розвиток мовлення: тема «Вивчення пальчикової гімнастики "М'ячик", діти повторювали слова, узгоджуючи з рухами, розвивали мовлення, дрібну моторику пальців рук.
Логіко-математичний розвиток тема «Рахування в межах 5. Співвідношення числа з предметами", працювали над лічбою, порівнянням кількості предметів.
Художня діяльність: аплікація "Космічні пригоди", ліплення "Планети сонячної системи".
Фізичне виховання: щоденні ранкові гімнастики, рухливі ігри на свіжому повітрі.
Діти проявляли інтерес до занять, були активні, підтримувалась позитивна атмосфера на заняттях.
Освітній процес протягом тижня організовано на належному рівні.
Вихованці ЗДО з 7 по 11 квітня продовжували вивчати тему "Будинок. Кімнати будинку".
Згідно з вимогами програми діти вчили скоромовки, порівнювали звуки, плескали в долоні, коли чули певний звук у словах, відгадували назви кімнат за типовим для них умеблюванням. Діти на онлайн заняттях також повторювали назви їжі: "What's missing?", "The right order".
Вихованці виконували руханку "Let's move together", співали пісню "I am in the kitchen" тощо.
На заняттях гуртка діти називали кімнати, коротко описували їх, вибирали правильні емоції для казкових героїв у будиночках, малювали свої кімнати.
Навчальні відео допомагали дітям краще засвоїти лексичні одиниці та граматичні структури занять.
Тиждень психології у ЗДО
Майже кожна людина у тій чи іншій мірі залежить від настрою. Настрій впливає на мотивацію, активність та іноді і якість роботи, але ж доросла людина, частіш за все вміє з ним боротись та контролювати його. На жаль, дитині це набагато складніше, тому, для продуктивної роботи з дітьми ми повинні позитивно впливати на її настрій, або навіть формувати його!